söndag

godeftermiddag
igår hade jag och mamma värsta middagsmys,
och eftersom hon skulle på krogen så åkte jag till linnea
så förfesta vi lite och åkte till marcos som hade 18års fest,
jag dansade galet mycket - det va värkligen fiesta eftersom
alla va skitglad och dansa jätte mkt osv-
ahja, idag är jag super trött för jag har knappt sovit något i helgen.
jag och mamma ligger och kollar brevheart och myser.
dricker skitgott te också- rebarber/grädd, jag rekomenderar den , haha
imorgon har jag dataprov och jag orkar värkligen inte plugga.
få se om jag skiter ide och gör det på fredag istället elr n ågot sånt.

den här veckab har vi nå jävla typ temavecka - hälsa
satt de blir inte riktig skolvecka och de tycker jag är grymt skönt!
sen är det jyu höstlov:D
kanske ska till umeå då, får de hur det blir.
 m, pusspúss


Kommentarer
Postat av: Joooooosee... a.

Hahaha vad har ni två för fel? :-D

2009-10-19 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0