onsdag

alltså igår blev kvällen jävligt oväntade,
för jag hade inte precis tänkt att jag skulle ut på krogen , haha
blev harrys med mammi & hennes jobbarkompisar typ.
ganska roligt , fast sen åkte jag hem för jag blev så jävla tröttis.



och idag sov jag enda till 12!
kommer inte ihåg när jag gjorde de sist förfan ,
ahja, nu har jag precis duschat och ska väl fixa mig nu då.
det är as häääääääärligt väder också &
imorgon kommer frida hem ! satt allt känns heltokej, va.

emma är påväg hit nu också, tror jag ska sova där ikväll.
jaaa, vi ska ut och handla och sola när mamma har piggnat till-höhö
sen vet jag inte om jag skla träffa oliver, för de värkar inte som de nu:o
a, de löser sig .     puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0