onsdag

godmorgon .
IDAG SKA JAG OCH PAPPA PÅ BIO :D
tror de blir ; flickan som lekte elden.
aa, imorse glömde jag alla lappar och skivor som yvett ska ha idag,
satt jag hoppa av bussen och sprang hem igen,
men farfar skjutsa mig så jag hann i tid.
nu blir det äckel skola sen bup sen hem packa(sover hos pappa inatt)

hungrig är jag också - satt farfar gav mig lite pengar - CANDY!
eftersom det enda han sa att jag inte fick köpa va cigg satt haha.
 &a, det ''passade'' inte att jag och emma kom till morfar på höstlovet,
gubben är konstig - klagar på att vi aldrig kommer elr hör av oss.
men när vi vill komma och när vi hör av oss är han bara otrevligt -
jävla surgubbjävel , ursäkta men om man gemför farfar& morfar dör man ju :'D
farfar is fucking best satt det är svårt att gemföra .
PEACEOUT !


Kommentarer
Postat av: morgan wahlund

Haha... många är helt cp i denna värld. speciellt i Gääävle

2009-10-21 @ 10:10:20
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0