måndag

åh hej kära du :)
helgen har varit ännu galnare än vanligt, vf tänker jag itne säga.
men det är helt sick!
fredag va vi hos joel på fiesta sen åkte vi till simon och a , jag sovdär.
lördag åkte jag hem och kolla emmas handbollsmatch,
dom vann givetvis .
 och det va skönt att umgås lite med pappa&therese, sen va även
min söta ella där och hon och jag lekte satt jag svettades:'D

sen gick jag hem drog på min mjukiskläder och deckade ,
sov i typ två timmar och så när jag vaknade va jag skit bakis, haha.
så bestämde mamma & jag att vi skulle åka och hyra film och mysa .

men precis när vi är påväg ut för dörren ringer frida:
''jag är påväg till dig, är hos dig om en kvart'' aha, tänker jag , ska du hämta grejerna?
fridA: NEEEEEEEEJ! VI SKA FESTA , VI SKA TILL JOSSAN! JAG ÄR SKITTAGGAD ,BLABLA.
a , sätter mig ner och börjar fixa med knäcker en öl ,
fyfan va helt jävla crazy i början på kvällen , helt upp&ner.
vi va en sväng till kevin först alla (evelina,jossan,frida&jag)
men sen splitrades vi , jag och frida åkte till hille,
gaska drag va det. vid 1 börJADe jag bli skit seg och hade inte dricka kvar.
men sen bjöd typ alla så va jag på g igen,
vi gick hem till jonte lite folk och spela in någon jävla video när vi dansa:'D heltcp.
sen basta vi vi till kl6, satt när jag vaknade av att mamma ringde kl10
va jag ganska död kan jag säga..

[träffa även maria i hille, va skit härligt att prata lite med henne.
vi bestämde att vi skulle dra ihop tjejerna typ nästa helg.
det skulle va nice.]

satt gårdagen blev det mest bara sova , och lite pluggande.
nu sitter jag iskolan , haft matteprov - jag suger ju på det,
men G borde jag ju iaf få, har inga större förväntningar.

jag och ellen har varit på mingel och jag har hinkat kaffe,
druckit 5 kopparkaffe & ätit godis hela mogonen satt orkar inte
klämma i mi9g någon lunch nu, haha ,
jag kommer vara död efter företagsekonomin.
det blir bara hem idag och typ städa lite kanske plugga något också.

iveckan har jag inte så mycket planer, tänkte kolla om jag ska
åka till ockelbo ioch träffa stina, det skulle vara myspys.
Sen ska jag till migel med jossan på typ onsdag om jag får in
mitt jävla studiebidrag , för  det haer jag inte fått.
jag får damp?!   alla andra har ju fått det..

A , och även får vi veta i veckan om lägenheten,
men jag har redan dragit en slutsats att vi inte får den.
jag vill flytta nu ju!

men nui ska jag gå ut med bananlådan och ta en cigg sen ska jag
göra klart min paworpoint, elr ska kolla satt allt är rätt på den .
börjar om 2 timmar också ,..
men CIAOOOOOOOOO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0