måndag

helgen har varit heltokej.
i fredags va jag ute och jogga sen hade jag filmkväll med frida & maria.
vi hyrde 3 filmer och det va bara en som va bra men skitsamma:) mys va det iaf.
lördag blev det ugång med frida& evelina, va väl lite sådär.
men det hände en sak som va helt sjukt.
först träffa jag patrik , sen gick jag över på andra sidan gatan,
nemen då står kevin där. sen måste jag hoppa på bussen -
men vem sitter inte där om inte sebbe.
asså ahhahahahahahahahah, inte för att de va nå roligt men ja.

& sen i söndags hände inte mycket, blev en chilldag .
fast m , jag är ju skyldig therese 700 eftersom jag gjorde en liten dum
sak som jag inte ens tänker nämna.

imorgon ska jag ta blodprov satt jag måste ''fasta'' från 8 ikväll.
och bra då att det va kukkkorv till lunch satt de blev ju typ ba macka.
så jadu , lite hungrig jag kommer vara imorgon elr?
hinner ju iaf äta nå middag hoppas jag .

nu är det hålltimme för mig i typ 2 timmar så tänkte plugga lite om jag orkar.
& sdjälvklart tappade jag ciggpacketet påväg till skolan ,
så no smoking day elr tigg, niceeeeeeeeee.

& även kom farfar hem från finland igår!
skulle få en hundrig av han idag så jag ska dit och mysa lite
efter frida har varit och hämtat hennes saker .
pusssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0