iam not pop i'am hiphop?

adu , sitter här nu och dricker lite coffiE , riktigt gottigott.
fridis smsa mig nyss och sa åt mig att komma förbi henne efterskolan,
satt får se om jag gör det eftersom det enda jag har att plugga med är ett no prov
som är nästa fredag, men det är ganska stor satt skulle vara
bra att börja plugga nu redan satt de sitter eftersom jag även måste få mvg på det här
no-provet också för att kunna få mvg i slut betyget.
plus att jag måste ut och rör på mig ju?   orka va tjock.
får se hur jag gör, nu har vi no i en timme till sen lite espanol wej.
porfavor sernorita , ciao amigo - hasta luego!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha hiphoparn :D

2009-10-10 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0