-

HAHAHAH - sjukkille asså.
jag va upp på mammas jobb för kansek 2 månader sen,
så hade en kille frågat hur gammal jag va och grejer - jonny 25år typ.
sen har mamma & han skämtat skit mycket att hon ska bli hans svärmor och grejer.
jag trodde allt va oseriöst tills jag va på hennes jobb i fredags.
då kom han fram och knappt våga prata -
men tills slut så prata han lite och fråga om jag
ville gå ut på dejt med honom - hahahha.
sen hade han frågat efter mitt nr i dag av mamma när dom jobbade.
satt jadu, jag dör om han ringer.
plus att han hade frågat om jag ''hade varit med någon''
mamma ba garvade först, men sen sa en annan att han fick vänta tills
jag blev18 - och då sa han ''men de orkar jag ju inte'' HAHAHAHAH.
dör på killen att han är seriös.

och en sak jag inte fattar är att han är skit snygg också -
han ser seriöst ut som dr;sheperd från greys :o
       ;;  go fore it haah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0