torsdag

men hallå.
sitter i skolan , precis varit ute på stan och ställt lite frågor.
va faktiskt inte som de brukar, de börjar ju släppa och så har
de blivit värsta lätt att bara gå fram att fråga. duktig jag är va.
slutar om en timme, 11 alltså. GANSKA SKÖÖNT.
fast jag måste traska ner till statsbiblioteket och låna en eng.bok -
ska göra det med lellen efter vi käkat.
sen ska jag träffa mamma, så ska vi ut och handla lite stuffs-
tror jag ska köpa en navelpiercing eftersom alla mina tydligen är borta ..
sen ska jag kolla på vinterjacka - tror mamma ska va en snellis och köpa
en sådan till mig , hoppas på de så jag slipper frysa ihjäl i vinter.



ikväll ska jag kanske till storvik - för therese fyller år ,
får väl säga grattius till bitchen tror hon blir 31 för den delen.
följer ju faktiskt bara med för att jag vill träffa ella, haha.

imorgon ska jag till skolan en sväng fölr jag hade lite frånvaro -
faktisk va jag på sjukhuset, med över 20% måste man komma på fredag.
sen ska jag till yvett och sedan blir de nog fiesta med fman,
annars blir de badhuset med familjen och elllaullabella!

nu måste jag göra klart min undersökning, sen blir de MAT!
peaceeouttttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0