tisdag

godmorgon,
kom precis till skolan, fick skjuts för emma skulle ändå till tandläkaren.
kom lite tidigt men skulle fått åkt lika tidigt om jag skulle med bussen,
plus att de regnar ute satt de va skkönt att få skjuts.
och haha, träffa precis tessan, hon städar visst på företaget som är i
samma byggnad som min skola, lite roligt faktiskt .
'' är det här du går i skolan? ''   hörde att vi värkligen kände varandra bra va.

a igår va jag på köpis med far min och syster min , hittade en jacka,
men pappa sa då helt plötsligt att "jag har redan lagt ut 700 på dig den här månaden,
satt jag betalar bara 500 av jacka"  fyfaaaaaan vad pisssur jag blev då.
men har pratat med mamma satt hon skulle bidra med lite, så får jag betala resten själv.
det löser sig nog ska du se.

idag har jag bara svenska hela dagen, eftersom jag är så försyld tänker jag skippa gympan.
senare vet jag itne vad jag ska hitta på, kanske åker
förbi fman innan hon ska på träning om jag hinner.
plus att de skulle vara bra om plugga lite.
men nu kom ohanes satt hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0