söndagkväll

kom hem från dansuppvisningen för ett tag sen.
och haha!  det är ju hämskt att se 13-14 åringar dansa,
när dom absolut inte kan det! när dom inte ens dansar i takt
till musiken, alltså det kanske är a och o när man dansar.
förstår inte på mig ungdomar som håller på med något
dom är riktigt dålig på, klart att dom kanske tkr det är roligt,
men om man inte är gjord för det så tkr jag amn kan lägg ner med det.
förlåt med veckans diss: ungdomar som inte förstår att dom
inte har talagen att göra vissa saker.

dans är grymt, det är en livs stil.
speciellt streedance - det är helt tokigt om man väl kan det.
när man värkligen har det i blodet och dansar till musiken.
då är det satt man ryser ihela kroppen att kolla.
någon jag tänker pånär jag skriver det här är hanna hillgren,
va ett tag sen jag såg henne dansa dock, men hon tkr jag är grym!


Nu ska jag kolla på Narnia2 med lite godis som jag fick av pappa,
sen blir det sova! är ruggit trött, och ser absolut inte framemot
skolaveckan, börjar veckan med 3timmars matte en måndagmorgon.
godnatt och tack för veckan. 

Kommentarer
Postat av: darin

så varför dansade du då?

2009-11-22 @ 20:37:54
Postat av: sophia

från början va det roligt - plyus att jag kunde iaf dansa, men senare när jag inte va bland dom bäst lag jagf av-.

2009-11-23 @ 10:07:26
Postat av: frida

<3

2009-11-23 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0