söndag kväll

jamen HOLA AMIGO.
dagen blev ju jävligt chill.
har typ dega, gjort lite nödvändiga saker,
samt lagat lasange till mig & mamma.
sen ställde jag mig och gjorde massa blåbärspaj -
för vi skulle ju över och gratta han som jag helt glömt bort.
de va mysigt, härligast när alla gick utom
grabbarna, mathias,erik & juhanies tjej , för dåjävlar börja dom härja
med sin jävla dåliga humor, ahha.
men bäst va endå min paj & tårtan! höhöhö. iam faaattttt .
nu ska jag kolla heartbreak hotel givetvis.
imorgon blir de köpis med pappa & kanske emma,
ska ta en fika och kolla på vinterjacka äääntligen
jaja, nu ska jag kolla filmen!    PEAC3

NYBILD SÄGER JAG BA - vart är stjärten säger jag ba .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0