söndag kväll

-          Gokväll .
Helgen har varit lite weard men rolig, festen hos Niclas tkr jag blev lyckad.
Sen har jag varit helt död idag satt jag har kollat på film,
Fast sen va jag på julskyltning med mamma så vann jag på chokladhjul! ( efter typ4 försök) haha.
Och när vi var i sandviken va det en vrål snyggkille som jobbade på stadium som stod och log emot mig hela tiden, satt det nya bästa raggningstipset: gå in på en sportaffär och be om hjälp av någon kille som jobbar där haha, näääääärå.
Imorgon är det skola, fyfan – finns verkligen ingenting positivt där att hämta nå mera.
Efter skolan ska jag på BUP, eller jag vet inte om jag ska avboka för annars hinner jag inte till boxningsträningen :o och jag vill verkligen vara med!  Bestämmer mig i morgonJ
Nu ska jag kolla Troja, för den är på tv, sen dekar jag till den.
God natt och tack för veckan.


Kommentarer
Postat av: Linus

Brablogg har du sophia=D tack för raggnings tipset du;) hehe kanske funkar med snygga tjejer på sportaffärer oxå;) hoppas de gick bra på bixningen om du va på den=) Nya Rocky du kanske;) hehe <3

2009-11-30 @ 19:47:54
Postat av: Linus

stavfel jag skrev då=P haha mitt tangentbord är stört=P men bra blogg du har ska de stå och boxnings träningen;) hehe lär höras nån dag:) <3

2009-11-30 @ 19:49:39
Postat av: sophia

haha :) a kör på de . okej tacktacktack:) & det där med stavningsfel är ju skitsamma eftersom det är stavfel i varje blogginlägg ;)

2009-12-01 @ 09:42:40
Postat av: sanna persson

för de första så finns ju inte stadium i sandviken, och för de andra va de nog en kille som går klassen över mig haha. bor i österfärnebo, ba om du ville veta;)

2009-12-09 @ 20:41:46
Postat av: Anonym

men de va väl typ inter sport :)

2009-12-10 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0