söndag

helgen har varit riktig bra faktiskt.
i fredags kväll va vi ju på 50års kalas.
god mat, trevliga finländRE och en bra trubadur.
det blev riktgt roligt utöver några tabbar några gjorde.
fast kring 12 va alla typ dragna som fan ,
och jag slutade dricka då så gick jag och olpis hem ocbh mös ist.
igår va det en lung dag senare bjöd jag brudarna
(wp jossan evelina och linneac) på middag, faktiskt gott !
sen blev det ugång sen hem till oliver och susa.
idag åkte jag hem på morgonen och så har jag bakat paj nu.
och snart ska jag iväg på ellas dansuppvining med pappa& tessan,
sen ska vi åka och handla och sen blir det hem och mysa med
mamma till film - för hon hade köpt 3 nya idag,

iveckan blir det ppppplugga neger samt
en fika emd jossan har jag bestämt och så träffa fman.

nu ska jag vara lite social med emmapmma .
xoxo  /s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0