söndag

söndag är värkligen en riktigt deppdag,
dagen före en hård skolvecka - och så har man blivit försyld också.
inte lite heller . typ helt igenteppt, inte skit härligt.'

idag vet jag riktigt inte vad jag ska hitta på,
har precis gjort eng.läxan .
pappa och som skulle till sjön och ta upp båten &
typ grillar lite och sådär - kanske följer med,
får se om jag orkar.
men orkar inte bara ligga hemma och sega fast de skulle kanske vara bra,
kan alltid hålla på med lite företags ekonomi eftersom
jag suger på de och vi harprov i det snart.

fast jag vill vara med olpis också,
och så vill jag hämta min cardigan hos fman,
men jag orkar ingeting just nu . haha

veckan som kommer ska jag ju såklart gå iskolan,
samt  fika med frida. sen på fredag tror jag de är så ska
vi på 50års kalas, de blir nog roligt för de kommer jäötte mkt folk!
plus att de kommer lite people from suomi . de är nice.

nu ska jag typ sova - sen får vi se hur dagen blir .
pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska ni bara på kalas på Fredag? Inte på festen?

Min karl spelar ju då med sin vän :)

Nåja, fin bloggen har blivit föressten :)

2009-11-15 @ 18:54:40
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0