söndag

helgen har varit skön och himla mysig.
fredag: blev de ockelbo till stina.
vi va ute och jogga, 5km tom. känner mig duktig!
satt i augusti blir de stockholm, tjejmilen.
men då gäller de att träna också satt man orkar.
lördag: blev de hemgång!
sen åkte jag,mamma & oliver och hyrde film och
köpte massa muma.
sen blev de mys hela kvällen med oliver.
söndag: så va jag och oliver tíll min pappa ,
eftersomd de va farsdag.
sen åkte vi till edsbyn och kollade emmas handbolls match.
tyvärr förlorade dom - och måste säga att domarna sög kuk!
men nu ska vi inte repa upp oss på de.

nu ligger jag och kollar ensam mamma söker,
fast de är typ slut nu - sista programet också.
men ska kolla på en film vi hyrde igår som jag inte hunnit sett.

imorgon är de skola - kommer bli jäkligt segt men thats life.
sen efter blir de nog ba chill med lite pluggande.
resten av veckan blir nog de detsamma som imorgon,
fast även träna och troligen mer oliver.

OCH HOLA , JAG HAR INTE FESTAT IHELGEN!
första sen efter sommarlovet - höhö.
men nu blir movietime med mig & min kudde &JULMUST<3
peaceout and have a fucking goooodnight.


            -
 även måste ja va med bestis i veckan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0