måndagkväll

oj , tror det slog fel i huvudet igår kväll när jag skulle sova.
jag vet att jag varit slarvig med maten och tränat ungefär ingeting
dom senaste månaderna, och att min kropp inte är i form justnu.
och vadfan! bara för att man inte går runt i bikini hela dagarna
orkar man ju inte va en degis satt i morse åt jag frukost för
första gången på jag vet inte hur länge!
sen har jag borde ätit lunch och en frukt vid 3. jävligt bra gjort
(och snart blir det tonfisksallad)
men det är inte bara de,
utan va nyss ute och jogga med emma lite över 4km blev de!
nu jävlar kä'ner jag mig taggad på lite fitbody .
önska mig lycka till för det kan behövas .

  +  =  

            jag hade tänkt mig något sånt där?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0