torsdag

sista dagen på kristallen för den här rundan.
uppföljningsdag i september blir det iaf :)
fast jag och brudarna bestämde att vi skulle träffas allihopa i sommar nu igen !
härligt att träffa lite nytt folk tkr jag :)
jävligt glad att jag gick på skiten, har fått värsta mkt pepning.
har redan blivit ändring, känner mig så jävla stolt över mig själv faktiskt, de är ju svårt att förstå men jag är värkligen pågång att göra ändring nu och de måste bli, för de har gått så långt sådan långtid.

amen iaf, kom hem precis, ska ut och ta en långpromenad i mysvädret haha.
sen ska vi äta då såklart, blodpudding blir de (måste få upp fitt järnvärdet).
sen ska jag åka med mamma till köpis då, och träffa jossan :)
måste köpa ett nytt puder och en maskara skulle jag även behöva ,
men har inte så mkt pengar :o
får se om jag ska träffa linnea ikväll också ska ta och slå en pling till na efter promisen.
           
                                      

imorgon är de då middsommar, ska hem till familjen dahlberg där typ sälg lindberg och alla dom vanliga familjerna är, vi ska väl göra massa 5-kamp och sånt skit .
fast första kommer mathias & heidi ( mathias flicka ) hit till pappa så sa vi käka ´tsm.
men  emot kvällen kommer jossan & då blire lite fiesta, kommer väl fler förhoppningsvis då :)


amen nu ska jag ut och vara lite hurtis, hoppas de inte börjar regna mer iaf.
& juste : GRATTIS BREICH PÅ 17ÅRS DAGEN ! :)
puss

Kommentarer
Postat av: julia

vadå träffas i sommar? hoppas att ni räknade med mig då iallafall ;)

2009-06-19 @ 18:12:40
URL: http://juliarudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0