tisdag

dag2 på kristallen
precis som alla säge det handlar bara om att bestäma sig,
men de gäller också att våga göra de.
idag varde mys , kom lite tidigt satt jag gick och lag mig i den där specaladitonsäng-täket,
somanade dirr. haha :)
men de va skönt , så grymt härligt när någon förstår på riktigt .
& julia är grymt skön, så jävla härlig .
tänk henne i en bättre sits skulle hon vara grym.
ahja,  näst sista dagen imorgon , skönt de :)
kanske inte sådan rolig början på sommarlovet,
men de är lätt värt de , plus att va annars har man att göra när folk är som dom är.

imorgon ska jag nog hem till josefine efter och hjälpa tjejen att måla om sitt rum.
får se om jag orkar, men de ska jag nog orka göra , plus att de skulle va nice att prata lite med na :)

nu ska jag käka kycklingsallad & kolla paris hilton new bbf , haha :=)
och försten så kom farfar hem idag!  fast har inte hunnit träffat honom, men de hinner jag.

och fyfan när jag såg dig idag , du ba log som fan ;o
sen stannade du upp och hejade , blev skit paff.
sen satte du du dig mittemot mig på bussen , inte precis skitful.
sen när du hoppa av -''vi ses'' ,  okej tänkte jag , not bad!


puss


ser fram emot just nu :
midsommar
ockelbomarknaden
mina pengarlager 157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0