söndag

OKELBO :   igår tog vi 4tåget till ockelbo , jag jossan & nixon.
där kom grindborg & jens och hämta upp oss, så for vi till hans stuga.
sen satt jag nixon jossan irma adde henke & jens och drak lite bier,
senare va vi ner på marknaden , och fan va jobbigt de va att gå ! :o
gick typ 1 mil den natten : o
roligt att träffa alla puckon , höhö- och speciellt dig ditt fylleas :)
träffa veronika , tode, och farmorn & farfarn och även dillen , härligt att träffa dom.
och nu vet jag fan , jag vill inte - de va de vi hade inget mera.

imorse kom heidi & emma och hämta mig, bakis va jag vill jag lova !
vi åkte till stina och stekte i poolen & åt massa jävla mat - hungrig va jag okcså vill jag lova .
sen åkte vi ner på marknaden , stina va med ett tag även då.
jag köpte en ny piercing , trosor & en skit klean väska :)
mkt bra köp tkr jag själv ,

nu ska hela tjockis familjen grilla .
alltså jag emma heidi mathias far therese ella & melvin ,
de blir nog skit mysigt tror ja , sen ska jag till mamma måste väl packa först med.

imorgon blir de strandbadet - sen på kvällen vet jag inte riktigt , hittpå nå? ;)
hare bra då, för de ska jag ha :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0