onsdag

dag2 på kristallen.
börja vänja sig nu, slappt är de iaf.
hade många lektioner idag, lärde mig väl en hel del, blev jävligt peppad.
nu jävlar, man lever bara en gång, dax att ta tag i de här nu.
fast de va ruggit kämpigt i dag faktiskt, men jag tog mig igenom de och klara hela dagen.
imorgon är de sista dagen, känns både skönt men endå lite trök eftersom de ger så mkt.
men de blir bara att lägga allt i minnet och kämpa vidare på egen hand.

iaf så efter kom mamma och hämta mig så åkte jag hem och träffa pappa,
så drog vi en sväng till köpis och köpte lite.
köpte ett par skor, värsta kapet faktiskt.
  .  sen åkte jag till min kärajosfine där hennes mamma bjöd på lite cafelatte ;)
jossan målade om ditt rum medans wille försökte sätta på mig, haha.
lagom kåt han är i mig asså , höhö.
jaja, sen åkte jag hem , köpte även ett fritidskort :)
åkte till mamma och bada och va lite social,
kom precis hem och nu ska jag försöka kläma i mig lite yogurt med egen mushli som
 jag håller på att gör i ugnen för tillfelet, hoppas de smakar.

nu tror jag faktiskt att de blir så att jag har fest här på midsommaren,
blir nog jävligt roligt , försöka få hitt de trevligaste folket iaf.


amen imorgon ska jag iaf först till kristallen,
sen ska vi till systemet för jag är så snellhest emot jossan :)
senare tror jag att jag ska hem till linneapullan elr om hon kommer till mig,
det vissar sig hur de blir .
puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

PUSSSSSSSSS! :*



2009-06-18 @ 11:37:15
URL: http://gnilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0