onsdag


ja , anton & linnea åkte precis :)
dom va här & åt lite äppelpaj & drack vin,
nu är jag typ hur skön i kroppen som helst efter en hel dag i solen &
två glas vin, nu blir de duscha & slå på filmen i mathias stuga och susa.
imorgon ska jag åka med dom två töntarna till vb , för de blir troligen fint väder.
sen emot kvällen ska tjejerna komma hit och grilla, spela kubb & dricka lite,
senare kommer fler elr så åker vi på fest i sätra :)
ser fram emot morgon dagen .
nu blire en dusch & sen en cigg på allt så är jag hur nöjd som helst.'



imorgon åker bror på konsert , hejdåhubben , harebra ;)
& jag taggar tills lördag!

puss



livet är konstig, och hårt. man kan ju undra vf man finns här?
men just mitt liv finns ju för att göra någon ändring,
elr iaf påverka andra & hur allt blir.
igentligen är alla människor viktigt , tom :jag .
poetiskt tänkt tkr ja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0