onsdag

inatt sov jossan hos mig & tidigt i morse åkte vi &
mamma , bror & syster till standbadet och låg och jäste hela dagen.
hur skönt som hälst,
börjar bli riktig sommar nu .
har nyss varit på köpis en sväng med min plånbok ,
köpte två tunikor & ett par brillor .
   och nu är de så jobbigt att mitt hår har blivit sjukt solblekt ,
satt nu kan jag inte bestäma mig om jag ska göra slingor elr färga de helbrunt ?
hur fan ska man göra :)
jaja, nu ska jag laga mat till mig sjäkv för min bror är hel kukig i huvet.!
väx upp för fan , du är ju somen 12 åring fyfan .
senare ska jag kanske vara med linnea om jag orkar :)

& ihelgen blire ockelbomarknad med jossan & allihopa,
ska tälta på grindborg stugas gård ;D  höhö.
de kommer bli mys som fasen , längtar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0