måndag


första dagen på kristallen,
trodde inte allt att de skulle vara så bra som de blev.
fyra grymt härliga andra tjejer träffa jag som jag kommer få vara med resten av intersivveckan.
men de va lite jobbigt vid matbordet , höll på att dö först med det gick helt okej :)
upp tidigt imorgon och åka ditt igen.
när jag kom hem va jag ute och jogga 5km , känner mig duktig.
har käkat & duschat nyss ,
nu kommer maria & hämtar mig , blir att löka film och mysa.
adu , imorgon efter kristallen får jag se vad jag hittar på, beror på vädret.

men vad ska alla göra på midsommar då?
funderar om jag ska ha partaj nästa , de skulle va mys.
ska kolla vad pappa också ska göra eftersom mamma ska till dahlbergs.

amen nu kommer hon , ska kila.
puss-





OCKELBO DENA HELG.
var väldigt mysigt,
älgpar & spa osv.

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0