måndag

underbara vädret!
åkte hem till dahlund , och vi tänkte bada men ja.
de va kanske lite för kallt ännu i vattnet, doppa iaf fosingarna.
sådär som dom bor täner jag också bo sen jag skaffar familj,
precis vid sjön fyfan va mysigt.
elr så får man skaffa pool , kanske bättre de ;)
jamen nu ska jag slänga i mig lite tacos och sen vet jag inte.
om jag inte hittar på något åker jag nog hem till mamma och
kollar på den sista filmen vi hyrde , har inte hunnit kikat på den ännu :)
men de kan man ju göra i natt med , satt ska fan hitta på något :)
vill ju tavara på vädret med!



& nu är jag iaf ensam hemma !
elr ja, mathias sitter ju ute & lökar i sin stuga men endå -
satt jag tkr alla borde komma och göra mig lite sällskap ,
amen ska kira fram nått man kan göra ikväll nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0