måndag

nyvaken till tusen,
konstigt när typ 5 finländare är här & härjar , inte skit lätt att sova.
pappa och dom ska på fiskeresa  , satt dom är här & väntar på något.
satt snart åker han & jag blir ensam i en vecka.

igår skulle vi tälta och dricka lite,
satt vi slog upp ett tält och satt och mös lite,
vi va faktiskt ganska många.
men sen kom polisen & allt blev ju fuckadt till en början.
men sen åkte jag iväg på eget äventyr ;)
kom hem vid 2 satt är trötter
.

men de är ju kanon väder!
vill bada , men kult att man ha någon kompis som är på,
blir att ligga på altan till en början.
lika bra kanske för jag är lite småbakis :)  höhö.
jaja, nu ska jag gå upp & hälsa på alla håriga finnar ,

          

& jag hoppas på super väder på onsdag ,
de har jag beställt nu fan !
för då ska jag & massa till sörtutt & steka !
förstå vad mys, de är riktig sommarkänsla .
och för den delen ,
någon som vill gå på ockelbomarknan med mig elr?
jag vill ju va där på kvällen , men ingen valbobo som gillar bönder , haha.


om någon vill bada hör av er ! (mp)0702313818
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0