lördag


men de är femte dagen idag!
hoppas jag klarar dena dag med, redan hunnit frullen&ett mellanmål.
man kan gemföra de med en nykteralkis.
som har varit nykter i5dagar, de är precis samma sak,
fyfan va jag är bra, ursäkta men jag tkr faktiskt de.
de är svårt att förstå för andra, men jag känner mig grymt stolt.

             

jamen nu ska jag gå på långpromenad, och sen vet jag inte.
vädret är ju så svårt, vet ju inte hur de ser ut om en timme,
men jag har skit stor lust att fiska fiskisar , höhö.
får se vad jag ska hitta på idag, måste iaf städa lite mer efter gårdagen :
och den va helt okej tkr ja , jobbigt att hålla koll och sådär men ja,
hoppas alla andra hade de roligt även fast jag lurade iväg alla till lund bara för att grannana
klagade så jävligt ;O  sen blev de typ ba 15 pers var i 2 timmar sen åkte alla .
fast då kom mathias,heidi,pappa,emma & therese hem och vi satt och dampa sönder,
heidi va stup full iaf, haha .

jaja, ska sätta fart på mig nu, kl är snart 1ju.
puss



nu ser jag framemot :

* en vecka i huset ensam!
* mina avslutningspengar av stina.
* ockelbomarknaden (fredag förmiddag) med heidi.
* träffa yvett.

Kommentarer
Postat av: emelie

hörru pudding. du måste höra av dig när du är på marknaden! jag blir där omkring hela dagen såatte :D

2009-06-21 @ 04:47:25
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0