lördag

taggggad!     kl är halv 10 men endå.
nu blir städa efter gårdagen sen ligga och steka ett tag,
kanske att man ska åka och tjocka pizza senare med sis också :)
men sen lir de fixa sig och shite för halv3 ska jag ta bussen till stan ,
för att senare sätta mig på tåget med nixon & jossan ;D
tror den här kvällen kommer bli grymt rolig!

[ sandra värkade ha roligt i går :o  ]

sen imorgon är jag väl bakis som ett as ,
fast ska iaf ner på marknade tror jag,
elr så åker jag och steker vid stinas pool, elr typ bda vava ;)

ska ut och lägga mig i solen nu & vänta på emma,
men sen blir de städa resten .

& glass är gott!
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

men haha läckerbiten själv..

2009-06-27 @ 17:34:55
URL: http://sandrawestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0