lördag

va nyss ute och jogga, fast gick såklart lite också.
blev en bra runda typ 7km.
känns sjuktskönt nu , ska käka tacopaj med fettafamiljen.
sen ska jag broder & heidi iväg och hyra film &'
 köpa hur mkt godis som hälst i s-viken .
de blir myspys ikväll alltså.

men roligt jävla fitt kuk väder, ena sekunden är sol och skitskönt!
sen spörengnar de en timme efter
,    svenska sommar ?
                                     
& abow   saknar min corneliA som fan !

får se vad som händer imorgon , ska iaf träffa jossan på någeviss satt hon får tbx sina kläder.
men jag har lust att hitta på något roligt!
men de är ju vädret som förstör hela jävla livet - suck.


nu ska jag käka, enormt jävla hungrig faktiskt !
och jag är tjock & lycklig - puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0