fredag

hade faktiskt skitkuk roligt igår!
impuls grej på impulsgrej .
först satt vi här och drack lite jag& brudarna,
sen åkte vi in till stan en sväg ba sådär:)
så såg jag en söliten kille , såvafan -
gick fram och fråga om han skulle med och bada ,
'' jamen de kan jag väl vafan '' , satt de blev valbobadet nästa.
så hoppa man i lite halvnaked , som komemr polisen jäjä.
men allt löste sig !
sen åkte jag & philip hem till mig och käka & drack halva natten till,
sen på morgon har han & jag varit en sväng ner på ladis,
sen åkte vi upp till mamma och jäste lite med henne & christofer.
sen åkte jag till sjukan , och systemet med dom .
och nu har man kommit hem ,
och vad , fredag hela veckan ?
ska man festa idag kanske vavavava ;D

imorgon blire ockelbomarknaden !   fett.
pss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0