tosdag

fyfan vad tiden går fort!
halva sommarlovet har ju lätt gått ? 
helt sjukt, har knappt hunnit gjort något känns de som ,
har massa saker jag vill göra som jag inte hunnit med .
fyfan !

tiden går så jävla fort om man kollar på andra saker,
idag kom mathias hem och bäretta att han ska flytta.
om två veckor ungefär bor inte han här nåmera.
känns sjukt konstigt ,  han har alltid funnits för mig hela livet ,
hur nära som helst . hur fan kommer allt vara om 10 år igentligen?
tänk va hämst om man tappar kontakten med sina syskon och grejer.
 - fyfan , livet är för kort !

amen idag har jag varit på sjukhuset med emma,
va och hälsa på mamma[på jobbet], köpte fan blommer & grejer.
sen har jag städat hela fucking huset - bara för att pappa är helt slut.
och allt är typ allmänt piss faktiskt -  har för mkt saker att oroa mig för fan.
nu blire typ ba tv & så , har feber också - sug!

& bara satt du vet R så hoppas jag fan på dig *




JAAAA !  jag är ett cp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0