tisdag

fyfan , aldrig jag sov länge idag ,
man blir helt död av vädret- lir inge hedesunda med jossan&dom
för vädret är piss , pallar inte .
men imorgon hoppas jag de blir fint satt man kan dra ner på sommarkvällen!
jävla kukväder, dagens diss- vädret!

senare ikväll ska jag vara med minbabe ,
vet inte vad vi ska göra men nått som inte påvärkas av vädret.
& på fredag tror jag att jag ska vara barnvakt till ella &melvin,
satt på lördag blire väl fest , hoppas vädret fixar till sig.

0__'o

                             
T-JJJJOCKIS -


jag kan inte göra något åt de , inte bara sitta och vänta.
satt jag skiter idet , fast de är grymt svårt.
tkr de är piss , saknar allt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0