tisdag

MEN BRA HÖRRUDU !
 - min syrra har almänt jävla fucking damp,
vi börja bråka så slår ungen till mig med knytnäven rakt i pannan.
jag har feta bulan , och typ hjärnskakning.
 hon måste fan kolla upp sig , lätt att hon har typ adhd .
och inte nog med de så är jag äcklig jävla trött nu eftersom
jag varit ute och joggat& gått i typ 40år, bara för nu måste jag fan träna upp mig.
nu när jag har vikten inne att träna , fan va skönt att få träna bort lite!
 amen sug min kuk,  HÄNDER IMON?
sommarkväll, jomen men vem , hörde att jag hade nolife iklusive nofriends.
mår piss satt hejdå fittneger.


BTW:  neestttta vecka - sluta röka    [?]

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0