tisdag

dagen börja med att jag försov migoch fick
stressa som fan till sjukhuset - och jag va där inne i 5 min?
roligt, och jävla fitta jag rullar fram .
hur fan kan jag gått upp så mkt.
jag dör ju förfan!
orkar inte ens tänka på de för jag får sån jävla
 ångest att jag hypeventelerar ..

amen idag har jag varit på massa ställen med tessan ,
köpt saker till vardagsrummet, presenter och grejer.
helt sjukt hur nära jag kommit henne,
fast jag vet att mamma blir ledsen när jag är med henne.
jag får damp på allt de dära.
för hon kommer ju liksom aldrig ta över min mammas plats,
men de förstår ju inte min mamma, brajoibbigt fyfan-
orkar inte , är så jävla depp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0