söndag

härligvecka tycker jag.
varit och bada en massa & varit med madde.
även så har jag färgat håret, elr gjorde lite slingor i bakhåret.
blev helt okej, inte så jätte stor skillnad.

fredag:  fest med frida i sätra , helt okej.
senare åkte jag hem så kom phillip,
såsatt vi två & mamma och spela kort & massa skit hela natten,
sen 6på morgonen gick vi ner till ladis för vi skulle ju ''nattbada''
gick och lag mig vid 8 sov 3timmar, men inte blev de nå lungt dagen efter för de.


lördag:jag & phillip dega sönder på dagen typ,
sen åkte han & jag fixa mig eftersom jag skulle till line och grilla.
åkte ditt , så grilla jag med brudarna för att senare åka till stan
där jag träffa min frida , vi gick först till viktor senare på fest i anderberg.
ricktig roligt hade jag - btw så följde evelina också med.

idag har jag och phillip varit stendöda & bara varit.
kom precis till pappa, sitter och tjockar godis.
och de blir slappt nu ,     imorgon ska jag bada om de är fint väder -hedeåsen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0