söndag

gårdagen :   va och käka - spelaspel & umgicks med brudarna hos cornelia,
senare kom phillip & hämta mig så åkte jag till sätra och festa lite .
sen träffa jag mamma & hon fixa in mig på heartbreak !
riktigt roligt vare faktiskt - fast kanske lite för mkt folk om jag ska va ärlig.
men igentligen , krogen suger ?
man går dit om man vill hitta ligg typ , elr dansa som en nörd!
fan asså , man ska ta vara på fjortisfesterna säger ja bara.




amen idag har jag och phillip ba tagit de lungt,
kolla film & sovit typ .
& imorgon ska jag till baken med mamma,
så ska vi typ hndla osv .
fast om de blir bra väder vill jag bada ,
men så fint trot jag inte de blir .

kommande vecka :
tis: vill till hedesund ön! -
bara jag hittar någon jävel som vill joina.
ons : bada på hedeåsen - skulle bli väder [Y]
fre: antigen ida & malins sweet16 elr
jobba på resturangen i hedeseunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0