söndag

sitter här med min harkel röst , skulle gärna vilja kunna prata fan .
dricker massa örtte , skit äckligt : o
ska slå på en film nu tror jag & dö till den .

och nu äre så att eftersom mathias aldrig är hemma ska jag prata med honom
 satt jag kan flytta ut i hans stuga så får han mitt hor jävla rum !  
så tkr jag faktiskt .   saknar han som fan ,
va en vecka sen jag ens hörde hans röst ju.
de är sjukt ju,  snart kommer han typ flytta och massa
, kommer kännas bajs tomt utan honom!   älskadebror.



du är söt babe,
kände mig så go när jag deckade först i går kväll i ditt knä.
sen på morgonen vid tv låg jag och dreggla sönder på dig , haha .
  -så jävla slut är ja.
med du är fin , lite extra , lite bättre än dom flesta
- ILike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0