måndag

fet helg faktiskt - men nu har jag lovat min fader att
jag ska va nykter en vecka .
de blir clean de fan .

VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM?
shite , fuck i helvete vad tjockis jag har blivit nu då :D
ska in och väga mig imorgon lovar att när jag går ut från
 sjukhuset kommer jag gå och sjunga på den låten!
-  plus att jag fick mens igår , jävla kukneger hora,
fast de kan ju vara bra , betyder ju iaf att jag inte behöver gå upp mer nu!
känns så jävla konstigt , inte haft de på 4 månader typ nu.
fyfan asså .

jaja ,  nu är det kaoz hemma hos mamma.
för emma har flyttat till pappa i helgen , så nu är mamma emo,
typ sitter inne och deppar sönder och grejer.
de är ju inte sådär skit roligt -
men emma gör ju fan rätt , elr till viss del ..


& idag har jag varit på köpis en sväng.
köpte en tunika & ett hårband ,
sen har jag packat och åkt hem hit till pappa för att stanna en vecka -
   ska färga håret på emmis nu , sen träna !
måste ut och runnnnnnna fan.  sen kanske träffa phillip,
jaja ,  fuckoff.

iveckan:
tisdag: sjukhuset & kaske hedesunda?
onsdag: sommarkväll
torsdag: kanske ockelbo?`

PPPPPPEACEOUTE FUCKERS!

Kommentarer
Postat av: frida

Love u honey !

2009-07-23 @ 10:21:30
URL: http://algerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0