fredag

jamen godmorgon ?
ella & melvin kom och väkte mig typ stax efter 10,
va helt fucking död, gick och lag mig 4 liksom.
kolla twilight och grejer hela natten.
enda som tog mig upp va att tessan gjort pannkakor till frulle!
tror du de va lite gott elr,
nu ska jag fixa mig, sen ska jag till mamma och
lämna lite filmer & handla lite till henne,
- hon är typ skit sjuk - hon ska läggas in på sjukan
näst vecka om hon inte blir bättre, hoppas hon blir de.
amen sen ska jag in och köpa öl i stn vid 2,
satt lika bra att man kom upp nu.

ikväll blir de ju tjejmiddag hos cornelia,
får se om jag ska festa elr om jag ba tar de lungt.



på tisdag vill ja iaf till hedesunda!'
& de ska jag också,
wp sa åt mig att ringa henne igår,
och vi har en liten överänskomelse, hoppas vi lyckas bara! [?]

oCH nu hoppas jag på bättre väder -
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0