*

har pratat med heidi nu ,
och dom visste inte om jag kunde jobba där eftersom jag inte är 18 ännu,
men hon skulle prata med han igen och om de blir att jag få jobbet-
[som jag gör så jävla fucking mkt!] -  blir de jobba nästa helg !
hoppas ;>

&så har jag pratat med mathias med ,
så jag kanske flyttar ut i lillstugaN- de skulle va näjs! ;D

när allt bara ändras , allt vänder mot något negativt.
man vet inte varför eller vad man gjort fel.
förstår inte vart allt man lovat & bestämt tagit vägen,
fruktansvärt dålig stil kan man tycka.
speciellt när den varit med om samma och
tyckt att det varit så omoget men endå beter sig likadant.
man blir så less, tappar orken.
ba sträva efter nytt , livet förändras - de gör de .
men inte såhär , de är bara töntigt.

bild sen fredags [ jag&frida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0