*

asså bra att jag är pank typ, har inte fått pengar av pappa ännu,
dom måste jag få idag elr imorgon för hur fan annars ska man kunna ta sig ut till hedesunda .
blir så less när ekonomin är skit,
utan pengar blir allt så fucking trist.
därför hoppas jag att jag får jobbet på pizzerian i hedesunda -
som servitris , tjänar ungefär 1500:- varje helg i såntfall .
pluss att de är ju ba roligt och träffa människor & va trevlig! :D
isåntfall kanske jag kan jobba där typ varje helg framöver .
hoppas på de , ska ringa heidi idag .

VLKEN FÄRG?
  [ om de är sista blire lite ljusare ]

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ljusaste :D

2009-07-06 @ 13:07:16
URL: http://jerlardtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

neje inte de ljuste, den i mitten såklart!

2009-07-06 @ 23:20:29
Postat av: P

mitten :)

2009-07-06 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0