torsdag natt

SKA JAG KÖPA EN PYJAMAS ELLER ÖLGLAS TILL MAMMIE?
i födelsedags present.

är skit seg i i både kropp och knopp, hänt så mkt dom två
senaste dagarn, men endå igenting?
 eller är jag bara en helt stenhjärtat - iskall människa.
nemen fyfan jag vet faktiskt vad jag vill -
för den delen spelar det ingen roll, jag har år och dar på mig kvar i livet.

   har trökigt bjuder på lite bilder från summer som jag jämt gör när jag är hos far min;
(furvik med emma, tessan & barnen)



(typ mys?)

(sommaryran)

(steckiga brudar:) höhö, hos conne)

(typ heartb. i sommras, sötmamma)

(middag med linnea och några)


ORKAR INGE MER, HÖHÖ . godnatt
btw: i <3 julmust


Kommentarer
Postat av: Linus

Hot Hot:) <3

2009-12-18 @ 01:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0