tisdag

idag blir det en takecare om mig själv.
ska åka och sola dirr efter skolan med mamma,
sen ska jag hem och färgahåret & fixa mina naglar,
sen blir det ju despret housewifes och sen sova.

igår, a då sket jag typ helt i skolan för allt är så jävla dryg.
för igår fick mamma veta allt som jag hade råkat knäckt ur mig
i fredags till pappa satt nu är det kaos,
får se  vad pappa kommer göra.
 jag och mamma va ute typ hela dagen och kolla julklappar,
sen va jag även och träffa min boxningstränare, åke is his name.
dom va inte så jävla king dom som träna, dom va typ 10 killar.
två va typ lika gammal som emma och senva resten som mig och uppåt.
taggad tills imorgon då emma & jag ska vara med.


<3

nu är jag i skolan och det blir sv hela dagen sen idrott.
har inte skit stor lust med skolan,
plus att jag kan aldrig sova , satt har sovit ungefär 6 timmar sen ilördags.
så a jag är ganska trött.

& satt alla vet fungerar typ inte min telefone,
och dom som mååååste ha tag i mig får till mamma min,
och dom som mååååste ha tag i mig har hennes nr.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0