tisdag eftermiddag

''apuu- och jag dör på allt snö, jag hatar snö:n just nu,
ursh fyfan säger jag bara. säg en fördel med snön för
en människa som inte åker skidor eller snowbord? just..

eftersom det snöar tänker man på julen, men oj vad jag är
förbered på julafton. inte en julklapp inköpt, har jag nå pengar att
lägga ut på julklappar?   nee, för dom pengarna som jag har nu
kommer gå åt till nyårkläder vanliga kläder, nyårsLäsk och så vill jag ha löshår.
undrar hur jag ska få ihop det, jag måste ju köpa julklapp till
mamma pappa emma mathias och oliver eftersom dom kommer typ köpa till mig,
annars känner man ju sig helt upp&ner.   undrar hur det ska gå för mig,
får väl göra en varsin smörkniv till alla, eller?

nu ska jag hem efter 3 väntars timmar ungefär då,
tagga skola inför imorgon och en fika med jossan.   puss

Kommentarer
Postat av: Lilla Linus

Hatar snön jag med!! :p uscha! <3

2009-12-15 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0