tisdag

¡hola!
 hemma igen från min lilla opration,
den gick helt okej och som det ser ut nu så blir allt bra, och det är skönt.
när jag skulle operara mig fick jag slänga på mig ett par
ruggit sexiga kläder vill jag lova.
När jag skulle sövas vart det helt skumt i huvet, först fick jag smärtstillande ju, då blev allt typ helt weard och man fattade typ ingeting.
sen när dom stoppa i narkosen så slocknade jag ju självklart.
senare när jag vaknade mådde jag piss som fan och de är det enda jag kommer ihåg,
va ganska borta just då - sen sov jag ungefär hela tidne satt.

men vet ni vilken som låg blevid mig när jag vakanade?
jo , syver. för han hade opererat knäet elr bennet för han har
ramlat på crossen . a nog om sjukhuset - entligen hemma nu satt.
lite drygt att man inte kan äta något och bra att jag
är skit röksugen & uttrökad som fan nu med!

får inte ens gå i skiolan den här veckan som jag hade tänkt..
fyfan! orkar inte komma efter så jävla mycket och sådär,
fast endå ganska skönt att vara hemma förutom att man blir uttrökad.
ahja, jag får liksom inte ens duscha typ, bara i kalltvatten -.-
satt skjut mig typ!     ska kolla mer tv nu, ciaoo:*


& i dag prata jag emd min puppie,
och vi har troligen lite planer för nyår nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0