söndag

helgen har varit bra, veckan har däremot varit stressig!
igår va jag erik mathias jerke och jossan här och hade lite middag först,
huset bjöd på; förrätt-crustad , varmrätt: kycklingfilé pommes mm.
efterrätt: friteradbannan och glass.  ruggit gott, fats orkade inte ens efterrätt.
sen blev det utgång för mig och jossan , först förbi trang ett tag,
sen till angus. grymt nice - roligt folk och sådär.
idag har jag sovit till att börjat med,

men sen blev det sjukhuset, inskrivning och sätta i flygplan i armveket.
kan ju säga att jag har ganska ont eftersom jag inte palla
ta bedövning för då hade vi lärt väntat i över en timme ,
så jag tacka nej och körde direkt.
&bara för jag va så duktig fick jag en biobiljett , hahah
så det blir bio ihelgen med jossan troligen :)

imorgon kl8 blir det till sjukhuset för oprationen,
faktiskt blir nervös eftersom jag aldrig gjort de förut -
(elr bara när jag va liten och de kommer jag inte ihåg)
men det går nog bra ska ni se, nu ska jg kolla film .
puss3n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0