söndag

fredag: matteprov, donken med ellen, stan en sväng, fika med fman och energiepojkarna, sola, förfest hos minix, fest på söder - nice dag faktiskt, lite hetsig. Men hann göra en hel del.
lördag: städning, fira mammie, fest in the fba.
söndag: ZZZZZZzzzz
sug & svälj det va en trevlighelg.

GODKVäLL
jag tror jag måste köpa julklappar imorgon haha.
Det är ju liksom bara 4 dagar kvar till julafton (?) snabbt det gått.
Men julen är inte den samma nå mer för mig efter mamma& pappa skiljdes, blir liksom inte den dära julkänslan krig allt, klart det är roligt att få packet – men dom öppnar man på en kvart. Och klart det är god mat och att kalle anka är helt okej. Men vad ska man göra dom andra 22timmarnapå dygnet ? Anti sophia, men jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Jag får ju träffa som jag bryr mig om mest iaf, det som räknas.

ah, nu ska jag kolla gossipgirl och dricka julmust &klappa mig
på min tjockamage och sedan sova. PUSS


Kommentarer
Postat av: Linus

Exakt så där känner jag med(a)Noll jul feeling just nujag=/ blev väl liiiiite bättre när snön kom iaf(a) <3

2009-12-21 @ 00:55:54
Postat av: sophia

ja men skit samma , ba se glad ut;) men julafton va bättre när man va liten:)

2009-12-24 @ 13:25:33
Postat av: Anonym

ja men skit samma , ba se glad ut;) men julafton va bättre när man va liten:)

2009-12-24 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0