onsdag

skolan idag va helt okej,
för jag känner mig heltklart intresserad av souppgiften.
sen blev det stressa hem eftersom boxningsträningen började 5!

det va väl helt okej,  ganska jobbigt och sådär men jag gjorde väl endå
inte bort mig, inte helt och hållet iaf höhö. men det blev första & sista!
för så roligt var det inte, plus at emma har inte tid för att träna.
och jag hinner typ endå inte dit i tid från skolan ,
satt det sket sig - emn ska försöka hitta på något annat.

är hemma hos pappa, och det är ju gaaaaaaanska ovanligt,
men nu är dt så att min mamma är ett jävla viderdund som
väljer alkohol före sin dotter, så just nu kan hon dra åt helvet.
ska lägga mig och mysa med sisen, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0