onsdag

godmorgon typ .
samhällskunskap nu, men jag är typ klar fintdäää.
idag blir det troligen fika med jossan sen träffa oliver för
att köpa en present till min mamma(hon fyller på söndag) för på
lördag blire smörgåstårta at my place.
Sen vet jag inte om det blir en slagg hos mamma(hon är borta inatt) med oliver,
eller om jag åker till mypappie - det visar sig under dagen.
tror ni brydde er mkt om vad jag skulle göra idag,

   - BÖRJA TAGGA NYÅR?
alla börjar prata om vad dem ska göra på nyår osv, och jag
har inte ens löst min julafton - planering är inte min grej just nu märker jag.
Men jag ska prata med allihopa vad dom tänkt sig,
för jag vet ju även att det kanske ska bli något hos enbruttis men fårse.
back to bussnies - ciao

Kommentarer
Postat av: Linus

Ja de är mkt nu;) jul och nyår och tjo fatteritan:P hehe. Får säga till om du behöver läsk till nyår;) blink blink <3

2009-12-16 @ 23:38:54
Postat av: Anonym

haha, det köper ju mamma :)

2009-12-17 @ 11:10:25
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: Linus

hehe bra det då;) <3

2009-12-18 @ 01:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0