onsdag

a tjenis.
bra att jag vaknade vid 11, så satte jag mig och plugga en timme ungefär.
så somnade jag igen och vaknade halv4- fattar inte hur jag kan sova så mkt?
ahmen när jag vaknade var jag iaf sjukt hungrig,
och jag har fått ätit mat första gången för veckan!
helt underbart, fyfan vad jag älskar mat igentligen-helt sjukt!
tänk er ett liv utan mat, hallå hur fan ?

ahja, har pluggat lite mer på min so uppsats,
känns som att de blir ett måste att dra sig till skolan på fre
annars kommer jag ligga efter så jävla mkt.
   
(finland?)
men snart är det jullov! de blir ruggit skönt.
fast har knappt planerat något, inte köpt nå julklappar heller.
det känns ju bra? har dåligt med pengar med.
JULKLAPPSTIPS?
vet inte ens vilka jag ska köpa julklapp till satt. haha

idag vet jag inte vad jag ska göra, eller jag har ju sovit bort hela dagen.
men det är ju greys i dag iaf! och just nu är emma här.
ska ta en pigilin & va lite social med henne nu.
pusss påla !

Kommentarer
Postat av: JuZzäFnN

Hahaha, vart du lika besviken på att det inte var nå Greys som jag? ;) Säsongsavaslutning förra gången :'(

2009-12-10 @ 13:49:08
Postat av: sophia

jag märkte de -.- :)

2009-12-10 @ 14:25:06
Postat av: sophia

jag märkte de -.- :)

2009-12-10 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0