hata rubriker.

seriöst måste bara få klaga lite till; hatar snön just nu!
man kan ju typ inte gå, det är ju svin halt - ännu har jag inte halkat
men när jag gör då lovar jag att jag kommer grina för att jag är så irriterad!
  - men nu  ska vi vara glad eftersom jag ska prata lite skit om
just folk som bara klagar på livet hela tiden,
"allting har ju redan hänt, så vad ska hända nu.. " ,
 "livet är inte värt att leva"
"om du inte vill ha mig som jag är, är det inte mig du vill ha"
osv.
jag vet bäl att det kan vara jobbigt här i livet osv,
men igentligen hjälper det ju inte att vara emo & tycka synd om
sig själv och klaga(som jag typ jämt gör men..) satt därför tycker
jag att alla ska börja tänka lite positivt. 
 "jag hatar när det snöar satt jag vill inte sätta foten utanför dörren,
men därför orkar jag ju inte gå ut och synda mina canserpinnar när det är detta väder"
det är ju positivt!  det där var kanske det sämsta exemplet jag kunde komma med,
men ni fattar min poäng. för från och med nu ska jag alltid tänka på
det positiva i en sitvation eller om en sak.     go phia!

     <3 kRy4 pÅ diG b3St4vÄn
 

idag blev det varken pappa eller oliver - dissa båda karlarna,
killar är är väl endå bara skit! 
(positiva med dom: fast om dom inte skulle finnas så skulle ju vi inte här på jorden kunna utöka oss.)
amen jag va med min käremammmie istället och åkte och solade,
behöves vill jag lova! (vill ha solbränna som i sommras)

TOMORROW IS TOOOOOOMORR0W, and i have plans'
 ( sophia ♥ engelska)
tv:en and slagg nu .  puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!

undra vem du syfta på i en rad du la till där.

2009-12-15 @ 22:52:23
URL: http://mmariahedlund.blogg.se/
Postat av: Lilla Linus

Låter bra de där Sophia=) <3

2009-12-15 @ 23:39:32
Postat av: Anonym

ja , 94:a tjejer som bara klagar , om du trodde jag syfta på dig så vare inte så:) ganska svårt att uttrycka sig om någon man inte träffat på typ flera månader :)?

2009-12-16 @ 09:58:40
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0